Monday 1 March 2010

Pondelok

Už trápnejší názov som tomuto príspevku nemohla dať. Ale ospravedlňujem sa. Musíte ma dnes pochopiť, lebo všetky tieto výkyvy a podobné veci sú dôsledkom dnešného úrazu do hlavy.(No povedzte, je to normálne, aby som sa pri nastupovaní do auta buchla tak, že mi z toho zvonilo v hlave ešte dobrú pol hodinu? To sa môže stať naozaj len mne.)Ale teraz k veci. Dnešný (školský) deň nebol ničím zvláštny. Slovenčinárka dodržala „sľub“ a dala nám písomku z neohybných slovných druhov(načo mi to v budúcnosti bude?) Dúfam, že dopadla dobre, pretože nemám chuť sa jej znovu "vtierať" a sústavne sa hlásiť len pre to, aby som jej spravila radosť. Na nemčine bola ako zvyčajne sranda, inač nič mimoriadne. Dnešný (poškolský) deň bol veľmi príjemný, pretože som bola s Gabs(www.gabsrude.blogspot.com) a bolo nám fajn. Najskôr som nechcela moc rozpisovať, ale zmenila som názor. Takže v prvom bode programu sme vliezli do Camaieu, kde mali síce nádherné, ale neskutočne predražené veci(Aj napriek tomu, že som šopoholik, nemíňam veľa- šetrná *-*). Ďalej sme sa zastavili v butiku(poviem vám, nič moc), neskôr sme šli na hotdog za 1€, ktorý bol veľmi chutný, ale bohužiaľ posledné sústo ,vďaka mojej šikovnosti, teraz leží pred kinom. *-* Takto znechutená cenami ,ale zato šťastná z prítomnosti von Gabs som sa odobrala domov.
                                                                                Love,peace and fashion .....Ikin´                    *-*

No comments:

Post a Comment