Thursday 23 June 2011

If I Die Young


 Ľudia vravia, že oči sú zrkadlom duše človeka. No keď sa do niektorých očí pozriem, nevidím nič. Po zrkadle ani chýru, ani slychu. Vidím len dáku farbu, zreničky, sem-tam obrysy šošoviek. Chlad, neprístupnosť či faloš. Ja sa pohľadov bojím. Nenechám si do očí pozerať. Bojím sa, že by mi tam niečo našli. Niečo, čo by malo ostať len moje. Bojím sa, že by odhalili moje pocity. Mám strach, že tam budú vidieť mňa. Takú, aká som, takú, aká som bola a takú, aká budem. Veď je to moja duša. Roky spomienok či výhliadky do budúcnosti. Mám strach, že mi svojim pohľadom ukradnú poklady, ktoré tam mám. Mám strach, že sa mi prostredníctvom očí vplavia do riek môjho života. Budú sa snažiť potopiť lodičky, ktoré sa tam už roky pokojne plavia. A kto tie lode zachráni? Kto po ne pošle námorné hliadky? Budú zničené len preto, že sa mi chcel niekto pozrieť do očí? Len preto, že chcel niekto odtiahnuť oponu a nazrieť do zákulisia? Nie, ďakujem. Nemám záujem.


















Love, peace and fashion Ivanka

Dress, bag: Second-hand, Shoes: F&F, Bolero: Camaieu, Sunglasses: Gate

12 comments:

  1. Moc hezké šatičky, moc hezké botky. :) Jsi krásná a ten dalekohled, super!

    ReplyDelete
  2. super šaty, aké sexuálne priesvitné :D aj topánočky pekné a máš super prostredie na fotenie! :)

    ReplyDelete
  3. ale aj tak raz pride cas, ze sa do nich nejaky fesak nadobro zapozera...
    nadherny clanok. Vystizny aj pre mna

    ReplyDelete
  4. zlatá si :)
    presne nad týmito okuliarmi som váhala, či kúpiť, či nie :)

    ReplyDelete
  5. krásné šaty !!!
    a boží kabelka s boty :))

    ReplyDelete
  6. krásny článok + outfit ;)

    ReplyDelete