Friday 8 July 2011

Little Girls Cry, Big Girls Say Fuck.


Breakfast in America, and the sun overhead. Bikini in the bag and the sentence: Little Girls Cry, Big Girls Say Fuck! in mind. And of course the ice lollies and slides.

--------------------------------------------- 

Breakfast in America a slnko nad hlavou. Plavky v taške a veta: Little Girls Cry, Big Girls Say Fuck! na pamäti. Samozrejme, nesmeli chýbať nanuky a ani tobogány.

Rada čítam knihy. A keď čítam, tak nevnímam. Nikoho a nič. A keďže sú prázdniny, tak čítam veľa. Veľké baby neplačú, Můj vysvlečenej deník a tak. Čo čítate vy?

A rada pozerám filmy. A keď pozerám filmy, tak som inšpirovaná. Voda pre slony, Burlesque, Občanský průkaz či Bastardi. Čo pozeráte vy?

 Máte radi mokasíny? Ja som konečne našla svoje "vysnívané".

A ešte niečo. Ďakujem vám, že ste. Že ma čítate, sledujete, komentujete. <3










Love, peace and fashion Ivanka

Shoes: H&M, Belt, Sunglasses, Shirt: Second-hand

13 comments:

  1. aký výstižný názov :).Vlastne aj ja sa nechávam inšpirovať z filmov a čo sa týka kníh a tvojho outfitu knihy MILUJEM ! a tvoj outfit je krásny ´:* a mokasíny veľmi nemusím :P

    ReplyDelete
  2. mne sa velmi paci ta ta taska, je sportova, ale predsa IN :) rada citam, aj pozeram filmy...milujem filmy s Natalie Portman alebo Kirsten Dunst. a co sa tyka knih, tak napriklad Haruki Murakami, William Sommerset Maugham, v lete si vzdy citam svoju zbierku knih, nastastie kniznica sa mi postupne zvacsuje, takze sa naozaj nenudim :)

    ReplyDelete
  3. tralala, ty si úžasná!

    ReplyDelete
  4. waaaw tie boty!waaw!..ukradném!
    a celé super , pohodlné, proste celé super!

    ReplyDelete
  5. tiež teraz dosť čítam, a uplne sme sa trafili - posledná kniha ktorú som prečítal je Velké baby neplačú, a posledný film bol Burlesque :D Teraz mám (knihy) požičané Hurínove deti a Glamour, uvidíme čo to bude...ale mám rada Evitovky ;)

    ReplyDelete
  6. krásna si ;). A aj ja rada čítam knižky (Normálny cvok, Ema, Posledná pieseň, Skôr než zomriem, Hostiteľ...) a pozerám filmy (Pride and Prejudice, Ondine, Remember me...) :)

    ReplyDelete
  7. Big girls say fuck ! dokonala veta :D No taktiez citam dost vela momentalne vsetko alebo kedze milujem Evitovky :) a uz mam prychstane dalsie knihy do zasoby :) A titanic je moja sdcovka ale teraz cakam na 14.7 na pottera :P

    ReplyDelete
  8. Tak to si neviem predstaviť, že ty hovoríš fuck :)

    ReplyDelete
  9. fotky sú krásne ;)Ja MILUJEM knihy teraz keď pôjdeme v Júli na dovolenku som sa rozhodla čítať Vodu pre slony a Jedz,modli sa a miluj.
    Mne sa najviac na tebe páči keď más taký cop a čelenku :)

    ReplyDelete
  10. knihy mám veľmi rada, vždy sa pri nich môžeš hrať s vlastnou fantáziou a predstavovať si postavy, okamihy :)

    ReplyDelete
  11. Oh wow that is a amazing outfit! really love your fresh style. i enjoy reading your posts as well. Your fashion sense is very inspiring. :) good luck with you

    ReplyDelete