Monday 28 November 2011

WTF? (Where's the Food?)


Kde bolo, tam bolo, bola raz jedna škola. V tej škole boli deti. Pekné, múdre, poslušné, neposlušné, mladšie i staršie. Rovnako ako iné deti, nie príliš poctivo chodili do školy a tešili sa, že sa učia nové veci. Jedného dňa, ako už býva zvykom, sa staršie deti (my, tretiaci) rozhodli, že svojich mladších spolužiakov naučia, ako prežiť v kráľovstve zdanlivej oázy a pekného stredoškolského života. Jednoducho povedané, skazia prváčencom ich ilúzie o ničnerobení, chutných obedoch, milých učiteľoch a symbióze mladších a starších žiakov. Ako to urobili? Spravili imatrikuláciu, kde im všetko pekne vysvetlili a aby im nebolo ľúto, dali im splniť nejakú peknú úlohu. Po splnení úloh sa (takmer) všetci zabávali na bombastickej školskej diskotéke.
:* 

Témou imatrikulácie bol karneval. Po skončení "cechy" som sa prezliekla do šiat, lebo mi z tých topánok odpadávali nohy. Tancovali sme, smiali sme sa, zabávali sa - bolo nám fajn. Napiekla som koláč, ktorý (dúfam) všetkým chutil, stratila dve ceruzky na oči, tancovala bosá (celá ja) a ešte aj dnes, t.j. v pondelok ma bolia lýtka zo skákania na Loca People. 

(A na fotkách sú spolužiaci. Fotiek priamo z akcie mám viacej, ale ľudí, ktorí sú na nich, nepoznáte, takže zbytočne ich tu budem dávať. *-*)














Love, peace and fashion Ivanka

Shiny dress: Second-hand (g21), Black Skirt: Second-hand (H&M), Tights: H&M, Boots, Top: Second-hand, Headband: Gate

10 comments:

  1. the tights are great!!

    xx, Sabinna and David

    ReplyDelete
  2. Ivs,tie pančuchy! B-r-u-t-á-l! :)

    http://emmaknowsall.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. dočkali sme sa :) úplne super kostým... a tie strieborné šaty...perfection ;*

    ReplyDelete
  4. Ten kostým je SUPER!:)

    ReplyDelete
  5. ten kostým máš perfektný!!! :)

    ReplyDelete
  6. ten kostým ti nádherne pristane! :)

    ReplyDelete