Saturday 24 March 2012

o slonoch a láske.


Keď som bola menšia, často sa ma ľudia pýtali, čím by som chcela byť, ak by som sa ešte raz narodila. Už si nespomínam, čo som vtedy odpovedala. Určite to bolo niečo poúsmevné, tak ako to vedia len deti.
No presne viem, čo by som odpovedala, ak by ste sa ma na to opýtali dnes. Chcela by som byť slonom. Kvôli jeho osobnosti. Kvôli jeho cíteniu. Kvôli jeho láske. 
Tak obrovské a pri tom nežné zviera. Na pohľad hrozivé, avšak mierumilovné a neškodné. S hlbokými citmi a vernosťou na celý život. Kiežby boli ľudia ako slony. Milovali by jeden druhého, doživotne a neskonale. Na to, aby ukázali jeden druhému lásku, by nepotrebovali srdcervúce vyznania na billboardoch, ani drahé dary. Stačí im, že majú jeden druhého, túlia sa k sebe a navzájom sa chránia.
Raz budem slonom. A možno to stihnem ešte v tomto živote.




















Love, peace and fashion Ivanka

Shoes: from Poland, Pants: Second-hand (H&M), Top: Second-hand, Coat: Second-hand (KOTON), Bag, Flower: F&F, Glasses: Gate, Earrings: Ružový Plameniak, Scarf: vintage

7 comments:

  1. Love your glasses and jeans ! Kiss and invite You on GIVEAWAY ! x


    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/2012/03/400-followers-and-giveaway.html

    ReplyDelete
  2. krásne balerinky!! :) ale aj celkovo si pekná v tých svetlučkých farbách.. :)

    ReplyDelete
  3. KOšeľa a balerínky sú odteraz mojou tajnou túžbou :)

    ReplyDelete
  4. Nice blog :) I like your outfit <3

    xoxo
    http://sot-om.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Pekne zamyslenie a balerinky :)

    ReplyDelete