Saturday 10 March 2012

s každým nádychom.



Niekedy mám pocit, že môj život je len celovečerný film, ktorý si môžete pozrieť v kine. Samozrejme, len v sprievode rodiča, pretože niektoré zábery nie sú vhodné pre maloletých divákov. Viete, aby si z nich nevzali zlý príklad. Akási komédia s poriadnou dávkou sarkazmu a paradoxov. Možno taká Bridget Jonsová. Mierne (a kľudne aj maximálne) s rozumom v koncoch. Ľudia utekajú pred zodpovednosťou, skrývajú sa za masky a zdráhajú sa vzťahov. Vitajte v mojom svete. Volám sa Ivana Petrušová a som hlavná hrdinka tohoto absurdného príbehu, ktorý zatiaľ nedostal názov. Ale aj to čoskoro bude. xoxo. <3

A mám pre vás lahôdku. Ivan Kašša, talentovaný mladý fotograf, si založil blog. Môžete ho nájsť na adrese http://ivankassa.blogspot.com/. 
Avšak musím vás upozorniť, že jeho fotky sú vysoko návykové. ;) Tak opatrne.















 Nové závesy. Asi (určite) sú príliš dlhé.



Love, peace and fashion Ivanka

Skirt: Second-hand (Next), Bodysuit: Second-hand (Primark), Blazer: H&M, Shoes: F&F, Coat: Second-hand (French Connection), Scarf: Orsay

10 comments:

  1. krásne :) veľmi sa mi páči top :)

    ReplyDelete
  2. Ivi ja neverím, že tento outfit je o5 zo SH! Zomieram! Krása krása krása, určite musíme už v najbližšej dobe ísť spolu! :) :* Krásna ako vždy!

    ReplyDelete
  3. ale len troška dlhé. :D

    ReplyDelete
  4. waaau....tá čipka je prenádherná...krásne jemná.. no wau proste :)

    ReplyDelete
  5. wow, it surprises me that different laced clothes makes such a lovely outfit. xo

    ReplyDelete
  6. Na mě až moc překrajkováno, stačil by jeden kousek :)

    ReplyDelete
  7. Naprosto bezkonkurečně dokonalá... ;)) Máš užásný styl. Sukně s krajkou a kanýrky - takové nosím nejradši :))

    ReplyDelete