Saturday 16 June 2012

s ľahkosťou.


Vždy robím z komára somára. Tak, ako som si myslela, že bude uplynulý týždeň namáhavý, tak tak bol pomerne jednoduchý. Len času bolo pomenej, ale všetko sa dalo s prehľadom zvládnuť. Chodila som spávať pre desiatou hodinou večernou (čo sa mi teda nestáva takmer nikdy), stihla som dva razy obehnúť H&M (raz detské a raz dámske oddelenie), úspešne zahrala/zaspievala na skúškach z gitary a spevu, mala čas na seba a...veď to je vlastne jedno. Podstatné je, že už mi tým neoficiálne začali prázdniny, v utorok idem do Brna na fotenie, mám kocúrika Gerronima, novú farbu (teda farby) na vlasoch a čakajú ma príjemné dva týždne v škole/mimo školy, kým začnú tie prázdniny oficiálne a ja budem cestovať do Nemecka s plným kufrom harabúrd a svojou BF. .)
Majte pekný večer a ešte krajšiu (a najmä slnečnú) nedeľu.

Mimochodom, čižmy v outfite neriešte. Bol štvrtok, mokro a 12°C. (A mne bola zima...) 











Love, peace and fashion Ivanka

Šaty: H&M, Sveter: Sekáč (H&M), Taška: Vintage, Topánky: New Yorker, Propán-Bután: adresa na počkanie. ;)

2 comments:

  1. tie šaty sú úplne zlaté, aj kamoška má rovnaké.. :)

    ReplyDelete
  2. Nahodou tie cizmy su tam vpoho, hoci sandalky by k tomu sli viac, to je jasne :)

    ReplyDelete