Sunday 3 June 2012

veľa lásky a závislosti.


 Keď som si v e-mailovej schránke našla ponuku od serveru Kamoska.cz, ktorá sa týkala recenzie na mnou vybranú Elite Models vôňu, neváhala som ani minútu a po ponuke som lapila asi tak, ako ide pes po údenom. 
Elite Models Fragrances ponúka 4 typy vôní, ktoré sú pomenované podľa tých (podľa môjho názoru) najkrajších a najtemperamentnejších mestách (nielen módneho) sveta. Paríž, Londýn, Rio a New York. Každá vôňa inej farby a inej chuti pre každú slečnu či mladú dámu.     
Môžte tri krát hádať, akú vôňu som si vybrala. Keďže ma už veľmi dobre poznáte, určite viete, že to nemohlo byť nič iné než Paríž. To mesto ma fascinuje a nepochybujem o tom, že som tam niekedy v minulom živote žila. Ale o mojich vnútorných pocitoch a spojeniach s Parížom inokedy. Teraz sa venujeme vôni.
 Je o mne všeobecne známe, že som vôňový fetišista. (A ak to všeobecne známe nebolo, teraz je ten moment, kedy sa úplne verejne a bez hanby priznávam. Áno, milujem všetko voňavé. Mám doma voňavý arzenál skladajúci sa z telových mliek, mydiel, voňaviek a vrecúšok. Ak ma chcete potešiť, darujte mi čosi voňavé. Pokojne aj papierik so vzorkou vône z Fann. Budem si ho strkať pod nos, kým mi z toho neprepne.) Mám tendenciu odbočovať od témy. No teraz sa už naozaj budem sústrediť len na to, čo som vám chcela povedať a čo bolo predmetom tohto článku. 
Čo mám najradšej? Najviac ma dokážu zaujať kvetinovo-ovocné vône, v ktorých sa mieša sladká chuť leta a  lahodný mix zážitkov. Neviem, či dokážete rozpoznať, čo tým myslím. Tak len jednoducho musí byť vôňa svieža a zároveň zmyselná. Trochu opantať zmysly a zaviesť ma do krajiny zázrakov. Nesmie udierať do nosa, len sa tak nevtieravo líškať. Zanechať po sebe stopu a vyvolať šialenstvo. Paris Baby to dokáže. 
Má snahu vystupovať ako dáma, s mierne šibalským dievčenským podtónom. Tak trochu romantička s veľkými snami, ktorá objavuje svet. Nonšalantne si kráčajúca mestom či šantiaca sa na lúke, v infantilných šatách a kvetom vo vlasoch. 
Obľúbila som si ju. A veľmi. Keďže má šikovný obal, bez problémov sa mi zmestí do tašky a nezaberie veľa miesta, tak ju nosím stále so sebou. Strkala som ju pod nos všetkým naokolo a ani raz som sa nestretla s negatívnym ohlasom. 
Ak niekedy pôjdete okolo nej, určite ju vyskúšajte. .)

A mimochodom, prebieha taká akcia: 
"VYTVOR SVOJ VLASTNÝ OBAL! POKIAĽ SA NÁM BUDE OBAL 
PÁČIŤ, POŠLEME TI VÔŇU ELITE DOMOV ZDARMA! 
3 KAMARÁTKY DOSTANÚ VOŇAVÚ POHĽADNICU :-)"





Love, peace and fashion Ivanka

No comments:

Post a Comment