Saturday 1 September 2012

ako chutí celibát?


už asi nie si.
dobojované...

mám krízu. žijem v obrovskej bubline. a nechce sa mi z nej von. a do toho ešte aj škola...

ale nakupuje sa mi stále dobre. po tých všetkých rokoch som sa už konečne naučila, že je pri tom dôležité mať pohodlnú obuv. tak som zobrala svojich čiernych miláčikov za 3,50€ od Chucka a vrhla sa hľadať niečo použiteľné za lacný peniaz. a hádajte čo? úspešne.
ale o tom nabudúce.









Love, peace and fashion Ivanka

Topánky: Sekáč (Converse), Taška: Oriflame, Šaty, Okuliare, Sveter: Sekáč

7 comments:

  1. S těmi botami je to pravda, v nepohodlné obuvi sice mužeš vypadat krásně ale za 30 let si vzpomeneš až tě budou bolet nohy, taky si nějaké ty konversky už musím pořídit.:)

    ReplyDelete
  2. Coversky za 3,50?:O Pri tebe sa aj nemozne veci stavaju skutocnostou,potichu (ale v dobrom) zavidim:D

    ReplyDelete
  3. 3,50? skoro som padla z postele. :OO
    tie šaty sú super :)

    ReplyDelete
  4. ehm, vidím dobře? 3,50?!! :D no sakra.

    ReplyDelete
  5. krasa
    http://sienastyle.blogspot.it/

    ReplyDelete
  6. máš niečo nové s vlasmi? :)

    ReplyDelete