Monday 1 October 2012

We are like friends with benefits. Yeah, but without those benefits.


Nemám rada, ak ľudia súdia podľa obalov. Či už knihy, alebo ľudí. Je to jedno. Vždy sa pozrú iba na to, čo môžu vidieť na prvý pohľad. Nezaujíma ich, aké je vnútro a nezamyslia sa nad tým, že aj napriek tomu, že sa im na prvý pohľad obal nepáči, obsah môže byť prekvapivý a zanechať v nich pocity na celý život...

Tak to prosím už nerobte. Stačilo posudzovania iných bez toho, aby sme ich bližšie spoznali, nemyslíte?
Okrem toho, ani ja nie som taká, aká sa na prvý pohľad zdám byť....

Inak, v Tescu-F&F majú zľavy. Konečne sa mi podarilo uchmatnúť si tú sukňu! Chodila som okolo nej pekných pár mesiacov a nikdy mi jej cena nevyhovovala natoľko, aby som si ju z obchodu odniesla domov. A stal sa predsa len zázrak (proste zľavy, chápete), mali ju v mojom čísle, tak už je doma.
A spolu s ňou aj náušnice z Frankfurtu, ktoré sú úplne dokonalé. Veľmi dlho som hľadala niečo, čo by uspokojilo moje predstavy a potreby, no v žiadnom obchode som nenašla nič, čo by stálo za kúpu. No hovorí sa, že kto hľadá, tak nájde. Tak som našla a dokonca sa mi s nimi ešte dlho bude spájať aj zážitok z ich nakupovania. Ale o tom inokedy.....






Love, peace and fashion Ivanka

Topánky, sukňa: F&F, Náhrdelník: vintage, Náušnice: Bijou Brigitte, Košeľa: Lifeline, Sako: Zara, Taška: Sekáč

9 comments:

  1. Ta sukně ti hrozně sluší. Dobře, že sis jí pořídila.:)

    ReplyDelete
  2. tá sukna ti sekne fakt :)

    www.karissaworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. super outfit, veľmi sa mi páči štýl tvojho ladenia oblečenia. :)

    ReplyDelete
  4. Nevím proč, ta kabelka se mi k tomu až tak moc nehodí, ale jinak pěkné :-)

    WorldByBella

    ReplyDelete
  5. tiez mam podobnu dlhu suknu ale nikdy neviem co si mam obliect "pod nu" :D ze si mi stacia ponozky alebo aspon podkolienky ci cele silonky ??? ako to nosis ty???

    AndreaZ

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja som mala celé silónky, aby mi nebola zima. ;)

      Delete
    2. a ake? stacili ti aj tenke? nejakych 20 DEN? :))) ci si mala hrube?

      Delete
    3. vtedy bolo teplo, tak stačili tenšie. .)
      ale tak keď je chladnejšie, tak volím niečo hrubšie. :)

      Delete
    4. ja tie hrubsie bavlnene nemam rada to radsej nosim dvoje naraz cez seba ale neviem ci by sa mi potom nezelektrizovala sukna a nelepila moc na nohy :D

      AndreaZ

      Delete