Thursday 28 February 2013

Happy BDay, blog!



Tretí rok. Tretí rok topánok, kabeliek, šiat, klobúkov, nohavíc, blúzok, svetrov, kabátov, doplnkov, rukavíc, šálov, sukní, búnd, sák. Tretí rok úsmevov, vážnych výrazov, ksichtíkov, vyplazených jazykov, našpulených úst. Tretí rok výletov, cestovania, zahraničia, domácej pôdy. Tretí rok básničiek, textov, úvah, vypisovania sa, povrchných rečí, úprimných rečí. Tretí rok fotení, nápadov, tvorenia. Tretí rok lásky, vášne, blázonstva, priateľstva, vďačnosti. Tretí rok blogovania.

Za mnou nespočítateľné množstvo fotiek, ešte nespočítateľnejšie množstvo slov a písmen. Za mnou obrovské zážitky a mnoho nových skúseností. Vďaka blogu som spoznala úžasných ľudí, obrovské osobnosti telom, prácou i dušou, najlepších priateľov. 

Ako som si tak pozerala fotky za posledný rok, všimla som si, ako veľa vecí sa zmenilo. Zreteľne vidieť, ako som sa za posledný rok posunula (dúfam) smerom dopredu. Dospela som a veľa vecí som sa naučila. Získalo to inú úroveň, za čo som nesmierne vďačná všetkým, ktorí sa na tom podieľali či podieľajú. Fenomenálni fotografi (či už profesionálny alebo začínajúci umelci), šikovné make-up artistky, kamaráti plní originálnych nápadov, tetušky v sekáčoch, mamička, ocko, môj mladší brat, skvelé priateľky a všetci ľudia, ktorí vo mňa veria. Vďaka patrí všetkým, ktorí mali/majú záujem so mnou spolupracovať, ktorí môj blog niekde spomenuli či odporúčili. Najväčšie ĎAKUJEM patrí však Vám, moji drahí čitatelia, pretože blog (fashion blog, beauty blog, personal blog, food blog - na tom nezáleží) by nebol blogom bez jeho čitateľov a pravidelných/príležitostných návštevníkov. Každé jedno kliknutie, každý jeden komentár, každé jedno prečítanie, každý jeden mail, každá jedna správa....Veľa to pre mňa znamená a nesmierne si to vážim!

Ďakujem vám. Za všetko.

Dúfam, že to ešte nejaký ten rok-dva so mnou vydržíte. Mám hlavu plnú nápadov a dúfam, že sa mi väčšinu z nich podarí zrealizovať. Toho roku som začala spolupracovať s talentovaným fotografom (a jeho tímom šikovných ľudí, do ktorého patrím už aj ja), takže sa máte na čo tešiť.
Okrem iného budem písať na blog tohoto fotografa, kde už môžete nájsť dva články, ktoré som napísala. ;)

Love, peace and fashion Ivanka

5 comments:

  1. Všetko najlepšie :)
    ja mam dnes tiež narodeniny :D haha
    pozyvam ta na moj novy blog,ktorý som založila dnes :) http://eeverywomen.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  2. Všetko najlepšie a želám ešte veľa takých úspešných rokov, ktoré ťa budú hnať dopredu :-*

    ReplyDelete
  3. vsetko najlepsie a najkrajsie k narodeninam, nech ta blogovanie bavi a robi ti radost co najdlhsie :-) a hlavne vela dobrych citatelov!

    ReplyDelete
  4. práve som pri tom tvojom fotení na stanici medzi ľuďmi
    myslela na fotky z vašej záhradky, keď si vždy buď sedela na lavičke,
    alebo stála pri múriku.....a teraz?! ohohóóó...:)

    ReplyDelete
  5. Ahoj, neviem ako sa tu prihlasuje, nechcem byť anonym no čo už... Ja blogerka nie som ale tvoj blog sledujem už dlhšie, stále obdivujem tvoj vycibrený vkus pre módu, tvoje šťastie nachádzať také krásne veci v sekáčoch. Tvoje články hltám slovo po slove... Krásne a hlboké myšlienky, raz si ťa predstavujem ako budeš písať svoj vlastný stĺpček vo fashion časopisoch... Podľa mňa píšeš najkrajší blog aký som kedy čítala a čo je na tom najlepšie deň odo dňa si lepšia v písaní a krajšia na fotkách... Želám ti veľkú inšpiráciu pri fotení a písaní a nech sa ti darí minimálne tak dobre ako doteraz.... Už teraz sa teším na nové príspevky... :) good luck :) Dúfam, že ťa táto moja chvála poteší, nezvyknem to robiť často ;) Dominika

    ReplyDelete