Thursday 9 May 2013

apokalypsa. (alebo Apocalips, ak chcete.)


Mohla by som vyprodukovať niečo kreatívne, hovorím si dnes celý deň. Niečo, čo by ma konečne chytilo za srdce vďaka záplave vlastnej geniality (just kidding, dámy a páni. neberte to až ta doslovne, prosím.) Ale verte či nie, zase mám "prázdno v duši". Teda, nie doslovne. Mieša sa tam toho práve až príliš a tak neviem, ako si to mám usporiadať. A vlastne sa mi dnes s tými pocitmi ani nejako nechce vyjsť von...

radšej zložím dáke tie "ódy" na lak na pery od Rimmel
ak sa čudujete združenému pomenovaniu "lak na pery", čudujte sa. aj ja som sa čudovala, keď sa mi po prvý raz dostal do rúk. pravdu povediac, mala som dokonca strach naniesť si ho na pery, pretože som si nevedela predstaviť, ako sa "zachová". no žiadna panika, všetko je vynikajúce. (a myslím to úprimne.)
má krásnu sýtu farbu, na perách vyzerá ako rúž, no nanáša sa oveľa ľahšie, keďže má aplikáciu ako lesk. po nanesení je matný, čo sa mi veľmi páči, lebo mne osobne sa páčia viac matné rúže. na perách držal celé doobedie a okrem iného aj krásne vonia. 

inak to bol deň blbec, ak sa vám mám (môžem) priznať. všetko mi padalo z rúk, lak na pery skončil okrem pier aj na tope, na nohách som mala otlaky ako golfové loptičky, takže som po meste kráčala bosá s lodičkami v ruke, nič som nestíhala, všade som meškala. mávate aj vy také dni, kedy by ste radšej odleteli späť na Venušu či Mars?



















Love, peace and fashion Ivanka

Topánky: New Look, Sukňa: Second-hand (Dorothy Perkins), Top: H&M, Náhrdelník: House, Kabelka: H&M, Okuliare: F&F, Sako: Topshop

6 comments:

  1. To psaníčko v kombinaci se sukní, no krása! Top je na můj vkus moc široký, ale tvojí postavě to neublíží, takže no harm :)
    Krásně kreativní fotky!
    Enka

    ReplyDelete
  2. strasne sa mi paci kombinacia psanicka a lodiciek.. a s tym autobusom super zaber!

    www.h-illa-rious.blogspot.com ------------- co takto giveaway na mojom blogu? :)

    ReplyDelete
  3. zas úplne krásne fotografie!
    a tebe to neskutočne pristane... aj keď ja by som už asi nešla do 4. farby čo sa týka kabelky, niekedy je menej viac :).
    ale nič nemení na tom to, že fotky sú neskutočné! ach!

    Kejmy ♥.

    ReplyDelete
  4. bolo krásne sledovať premenu z dievčatka na ženu..classy and gorgeous :)

    ReplyDelete
  5. Ivanka, ty si úžasná kráska ! Bodaj by viac ľudí malo taký štýl a vkus ako ty, úplne že ťa žeriem, že najviac :) kombinácia kabelky so psaníčkom je dokonalá ako aj so všetkým ostatným, ach.
    A deň blbec občas musí byť , bez toho to nejde :)

    ReplyDelete