Sunday 12 May 2013

little mix II.


Všetci Instagramujú. Herci, speváci, celebrity, necelebrity, kamaráti, nekamaráti, blogerky a aj ja. Instagram má totižto tú zázračnú schopnosť spraviť "z h***a tortu". Naozaj. Čím horšia fotka, tým lepšie to vyzerá na Grame. Ak si ma chcete nájsť a pozrieť sa mi na zúbok, nech sa páči. (sweetladylollipop)
"Ráta" sa mi, že vďaka IG sa môžem prizrieť bližšie do života mnohých. Naozaj. Taká Selena Gomez či Soňa Skoncová IG pravidelne zásobujú fotkami zo svojho života. A okrem toho, vidím to aj na sebe. Samo o sebe by som tu asi fotku outfitu o zrkadlo nedala, no keď to je v takejto koláži z IG, celkom sa mi to páči. Okrem toho, mobilom môžem odfotiť každú "blbosť", ktorú vidím. (Aj nový ružový kufor, seba či plavky, napríklad.) Za normálnych okolností by sa tu taký kufor asi nedostal, keďže väčšinu času ma fotí Martin a tomu v bežný deň kufor do mesta ťahať nebudem, len preto, aby som sa ním pochválila. :D

K obsahu koláže poviem len toľko, že je tam akosi priveľa ružovej. Ale ja mám také rada...
Pár fotiek z príprav na party (1., 2.) , príprav v bežný deň (5., 8., 16., 18., 20., 22.) , dáke tie novoty (3., 19.), skvelé momenty s mojimi srdiečkami v Poprade či Paríži (4., 14., 15.) či prípravy na fotenie (6., 7., 9.)...

Keď už sme pri tých foteniach, v stredu sme sa zahrali na niekoho, kým nie sme a vzhľadom na rok, už asi ani nebudeme.
Fotky budú čoskoro. .) Aspoň malá ukážka.
(Fotografov bolo viac.) :) Kto všetko, uvidíte v blízkej budúcnosti.


Love, peace and fashion Ivanka


3 comments:

  1. naozaj- trosku ruzove, trosku dievcenske, a ty si sakra, ale naozaj skvelo ohybna :)

    ReplyDelete
  2. brutalne silonky :-)

    ReplyDelete
  3. Vždycky mě zajímalo, jak žijou krásný a nadaný holky (já nejsem ani krásná ani talentovaná:-), takže já takovéhle posty miluju! Škoda jen, že fotky nejdou zvětšit.
    A ty punčochy na poslední fotce? Parádní!
    Elis

    ReplyDelete