Saturday 22 June 2013

čerešňové kvety.



Ako keď spustíš lupene dolu potokom. Taký je život. Budeš utekať na most a so zatajeným dychom sledovať, koľko lupeňov k tebe pripláva. Vieš, že nemôžeš čakať priveľa. Vieš, že sa ti nevráti všetko späť. No aj tak v kútiku duše veríš, že sa stane zázrak a všetky okolo tebe preplávajú a ty budeš na seba hrdý. No zrazu vidíš, že z tuctu sa dolu prúdom okolo teba preplaví len pár a teba pichne pri srdci. To staré známe sklamanie. Toľko práce, lásky a pokoja si do toho vniesol a zrazu sa to stratí. Zachytí o konár alebo ponorí pod vodu. Je to preč?
Vraj nie. Ľudia hovoria, že sa ti to raz vráti. Možno nie v rovnakej forme, v akej si to videl naposledy, no príde to späť.
Ako v tej pesničke. What goes around comes back around...











Love, peace and fashion Ivanka

Topánky: Marks&Spencer, Šaty: Second-hand, Kabelka: Second-hand, Hodinky: Swatch, Náramok: vintage, Náušnice: Mango, Okuliare: H&M

Poznámka na záver: vlasy nemám zosvetlené. Je to len vyrastený pozostatok tejto farby, ktorá bola kvôli súťaži Miss Stredných Škôl (v ktorej mám číslo 3, len tak mimochodom) prekrytá hnedou farbou- aka mojou akože prirodzenou, ktorá sa postupne vymyla. Červenú som nadovšetko milovala a hodlám sa k nej hneď, ako to bude možné, vrátiť. Čo sa týka toho, že mi vlasy na fotkách tak smiešne odstávajú, nie, nepotrebujem zásah kaderníka. Ku kaderníčke chodím dosť často a vlasy mám zdravé. Avšak mám ich prirodzene vlnité a také vlasy majú tendencie robiť si, čo sa im zachce. Keď sa do toho pridá 35°C a sparno, sú nekontrolovateľné... :)

6 comments:

  1. tá prvá fotka je krásna :)

    ReplyDelete
  2. Já to říkám pořád, že kritiky na Módním pekle vlezou člověku na mozek :-) Na ty vševědy tam se proboha vykašli, s vlasy má teď problémy spoustu lidí, mně nevyjímaje. V tomto počasí, hlavně při té vysoké vlhkosti vzduchu (Praha i okolo 85 procent, což normálně zažívám jen u moře) se není čemu divit. Šaty mě tedy nijak zvlášt neoslovily, ale pro změnu obdivuju, že máš lodičky. Já ve vedru okamžitě ztrácím náladu na podpatky (na uzavřené boty už tuplem:-).
    Eliška

    ReplyDelete
  3. práve takéto vlasy patria predsa k sparnému letu ! V lete ma zlé vlasové dni nerozhádžu, a naučila som sa nimi netrápiť, lebo leto má byť ležérne, pohodové, bezstarostné . Dúfam, že si v Košiciach užívaš (alebo užívala).

    ReplyDelete
  4. kašlať na vlasy! ja nosím v teple iba vyčesaný culík (také malé "hovienko" na hlave, ako som sa dozvedela) a kašlem na to :) kráska si, ako vždy! a ružové šatičky! mňam!

    ReplyDelete