Thursday 11 July 2013

I'm super-duper!




V počítači mi pomaly, ale iste pribúda štvrtý priečinok fotiek z "nemeckého leta", presnejšie júla, stráveného v menšom meste neďaleko Mníchova u tety. 
Ani sa nezdá, ako ten čas šialene letí. Priznám sa, toho roku sa mi tu veľmi nechcelo, no som rada, že som tu. Je mi tu dobre, mám čas si vyčistiť hlavu a nenudím sa. 
Okrem toho, majú tu tú najlepšiu drogériu na svete (našla som tu novinky na trhu ako najsamlepšie nalepovacie mihalnice a nalepovacie očné linky od Essence za 2,45€ a vysnívaný odtieň matného laku na pery.) a najsuper lacné topánky, nad akými pravidelne ochkám na rôznych fashion fanpage-och na FB. No radosť jestvovať...

Inak, tá plechovka mi pripomenula moje staré Hannah Montana časy.
Pieseň v ktorej sa spieva:
 "I'm super, super, I'm super-duper. 
Never as easy as it seems
To be super, super, to be super, supergirl...."

Podľa mňa je každá žena svojím spôsobom superžena. Len ju musíme v sebe objaviť a hlavne ju nezatracovať v časoch, keď sa niečo nedarí...
Alebo?






















Foto: Jurko Petruš

Love, peace and fashion Ivanka

Topánky: H&M, Sukňa: F&F, Blúzka: F&F, Taška: Second-hand, Opasok: Reserved, Nármok: vintage od maminy, Okuliare: Gate, Náušnice: vintage z Ameriky


6 comments:

  1. Ty si čistá supergirl svojim štýlom a aj písaním. A súhlasím, každá žena je superžena, len musí chcieť.

    Ale tento outfit. Úplne ťa žerem.

    ReplyDelete
  2. Back to the roots - fotky od brata! :) Aj mňa dnes fotil brat :D. Inak si krásna, ako stále a páči sa mi detail topánky + nechty. A k tým nechtom ti ešte chcem povedať, že hoi nemám rada umelé nechty, tak tieto tvoje sú TOP (aj tie so srdiečkami) a reálne uvažujem, že si niečo podobné dám aj ja, lebo sa mi to fakt páči :). A Hanna Montana aaach, tú mám ja rada :D.

    ReplyDelete
  3. nemám slov, stále úžasné outfity:)

    ReplyDelete
  4. Tu suknu som si skusala aj ja a hrozne velmi som ju chcela..ale keby si videla ako na ne vyzerala... OTRASNE..ako keby som bola nejaka deva s krojom na sebe alebo niečo čudne.. do kelu skoda ze mi nepristala..ale nasla som inu suprovejsiu aj ked nie zltu :D

    ReplyDelete
  5. Ahoj Ivka, nemohla by si sem pridať aj nejaké iné kombinácie s touto košeľou? mám takú istú ale som bohužiaľ bez nápadu a takúto krásnu sukňu ako máš ty si ja na svoju postavu veľmi nemôžem dovoliť, absolútne netuším s čím a ako ju kombinovať okrem jeansov samozrejme. Bola by som ti vďačná :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj, samozrejme. :)

      pokúsim sa ešte v priebehu týždňa. ;)

      Delete