Sunday 11 August 2013

karamelky.


Ak by som si mala vybrať kúsok, ktorý ma toto leto za srdce chytil najviac, boli by to tieto šaty. Môžem si ich obliecť kamkoľvek, kedykoľvek, k čomukoľvek. Sú vzdušné, majú akurátnu dĺžku a cítim sa v nich ako víla. Teraz, keď som opálená, ich biela farba krásne kontrastuje s pokožkou a na leto sú najvhodnejším kusom oblečenia, ktoré existuje. Aj keď vietor fúka ako pred tornádom (ako napríklad včera), vôbec to nevadí, pretože šaty ostanú bezpečne na svojom mieste. (Čo sa o mojich vlasoch povedať nedá.)
Milujem ich.

Čo u vás "vyhralo" toto leto?












Foto: Jurko Petruš

Love, peace and fashion Ivanka

Topánky: Trés Chic, Šaty: Second-hand, Taška: Second-hand (Salvatore Ferragamo), Náhrdelník: Camaieu, Náušnice: Kik 


11 comments:

  1. tvoje šaty pôsobia letne a vzdušne. Ja mám tiež jdny obľúbené, ktoré su tak pohodlné, že by som ich najradšej nosila stále. Sú to tieto:
    Štýl ženy

    ReplyDelete
  2. Všetko je krásne,len by som možno cez šaty zvolila jemnučký opasok na zvýraznenie pásu,ale aj takto je to veľmi pekné! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. opasok na volány? to snáď nie..

      Delete
  3. Krásne šaty a super topánky! Tie by som hneď brala :)

    http://www.margifashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Aj keď sa v mojom šatníku nič podobné nenachádza a ani nebude, tebe sa to veľmi hodí aj k opáleniu a ku všetkému, taká jednoduchá krása :)
    U mňa toto leto vyhráva army vzor

    ReplyDelete
  5. Lovely! This is a nice holiday dress for the summer.

    the-renaissance-of-inner-fashion.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  6. Som si istá že takto krásna si určite minimálne raz zastavila dopravu :-D

    ReplyDelete
  7. vyzeráš nádherne a nádherne aj píšeš - možno by si chcela niečím prispieť aj na vznikajúci literárny blog
    viac informácií nájdeš v článku: http://akovradiu.blogspot.sk/2013/08/blog-post.html

    ďakujem :)

    ReplyDelete