Tuesday 31 December 2013

Taký bol rok 2013!



Každý už netrpezlivo čaká na posledný tohtoročný príspevok v znamení "čo nám rok 2013 dal, čo nám rok 2013 vzal, čím nás rok 2013 prekvapil (milo či nemilo), čo sme od neho očakávali". Taká tá bilancia, ako bola na konci denníka Bridget Jonesovej vo filme. Čísla, fakty, nejaké tie pocity, úspechy, pády, radosti.
Tak teda, do toho.

Zjedená čokoláda? 6259 kg. (Ale neviem to úplne presne. Toho roku to však bolo menej ako po minulé roky. Tuším to má súvis s tými úpravami jedálnička, ktorým som v určitých fázách roku podľahla.)
Počet pádov na schodoch v opätkoch? 1.  (Našťastie, žiadne trvalé následky a videlo to iba pár ľudí, takže ani taká strašná potupa to nebola. Niežeby som teda v opätkoch chodiť nevedela, ale deň predtým som mala svoj druhý tréning v Powercross-e a nevedela som poriadne ani nohu od zeme odlepiť.) 
Asi 15 nových priateľov a ľudí, ktorí mi radikálne zmenili život. 
Desiatky starých priateľov, ktorý mi zmenili život (či už v pozitívnom alebo negatívnom ponímaní). Každopádne, každému z nich veľmi ďakujem.
Preplakané noci/dni? XY (Koncentrovali sa však v prvej polovici roka, čo si vlastne už ani tak nepamätám. Plakalo sa kvôli mnohým veciam. Veď to poznáte...) 
Priania a sny? XXYY (Asi tak trojnásobný počet tých sĺz. Nesmierne veľa sa mi splnilo a som nesmierne šťastná.)
Kilá, ktoré som zhodila? 3. (A cítim sa dobre. Veľmi dobre. Ale môžem sa cítiť ešte lepšie, a veruže sa aj budem! Keep working hard :))
Počet vecí v šatníku? 6576. (A stále nemám čo na seba! :D)



Rok to bol rýchly, bláznivý, zážitkový, spoznávací, krásny, osudový, úspešný.
Budem naň spomínať ako na najkrajší rok môjho života. (Ak teda nebude 2014 ešte lepší :))

Začala som spolupracovať s Martinom Krystýnekom. Okrem skvelých fotiek, ktorými ma stále zásobuje (či je zima, či je teplo, či sneží, či prší, či je hmla, či je noc,), som vďaka nemu spoznala i Paťku, jeho partnerku a talentovanú vizážistku (líčila ma i na stužkovú), Ľuboša, Jožka Novobilského, Tomáša a mnoho ďalších. Skvelé momenty, krásne fotky, šikovní ľudia, dobrí priatelia. 


Zvládla som maturitu zo Slovenského jazyka a literatúry na jednotku. Zjedla som vtedy asi tonu čokolády, kilo Nutelly a takmer som prišla o nervy, pričom to vôbec nebolo potrebné. Teraz sú predo mnou ďalšie časti maturity a tých sa bojím asi trojnásobne viac, ako tej zo SJ&L. Držím si palce, bude to boj...


Spravila som skúšky na vodičák a dostala som od našich auto. Krásny a šikovný Beetle, ktorým brázdim krajinu pri suchých cestách. (Keď bol sneh, tak som ho vymenila za Pajero.) Pokiaľ som počas mojich vodičských vrtochoch niekoho ohrozila, ospravedlňujem sa. Jazdím však zodpovedne. Chodcov (najmä tých pekne oblečených, usmievajúcich sa či starších) cez prechod vždy pustím, pásy a svetlá mám vždy zapnuté, rýchlosť prekročím spravidla iba mimo mesta.  Ja šoférovanie  táááák milujem!


Vyhrala som Miss Stredných Škôl 2013 a prežila som si v tej súťaži krásne chvíle. 
Písala som o tom i článok, nájdete ho tu.


Našla som (pozor, teraz príde hnusné klišé, avšak je tak pravdivé, ako len môže byť) muža môjho života, chýbajúci kúsok puzzle, nazvitesitoakolenchcete. Pravda, nechcem to tu veľmi ťahať, že kde, kedy, ako, prečo, lebo sa bojím, že by ma mohol niekto z vás urieknuť a čosi by sa pokazilo, len vám chcem povedať, že som šťastná. Najšťastnejšia na svete.


Píšem 170-ty príspevok v tomto roku, 745-ty príspevok vôbec. Mesačne si "na mňa kliknete" približne 40 000 krát. Objavilo sa tu už 8 000 komentárov.
Na Facebooku je Vás 1 222, na Bloglovine 254, na Instagrame 1 298, tu Vás je 656. Niežeby boli tie čísla nejako dôležité, no vďaka ním vidím, že sa tu vždy radi vrátite, že má zmysel robiť to, čo robím (i napriek niekoľkým podivným ľuďom trpiacimi fatálnymi komplexami, ktoré by trebalo čo najskôr liečiť- láskou, jedlom či nemocnicou), že keď sa chce, všetko sa dá.
Vďaka Vám rastiem, dospievam, posúvam sa.
Niekedy mi síce leziete na nervy (to by som tu písať asi nemala, ale čo je pravda, nie je hriech, všakže), ale aj tak Vás zbožňujem. 




Do Nového roku si prajem veľa šťastia, ešte viac lásky (je nejaká hranica, kedy to už viac nejde? snáď nie!), okolo seba dobrých ľudí, veľa úspechov, pevné nervy, Božie požehnanie, veľa dobrého jedla, krásnych zážitkov, nečakaných prekvapení, veľa nových ciest, slnko v tvári, veľa dobrých kníh, energie, dobré zľavy a kvalitné nákupy.
Vám prajem, aby sa Vám splnilo všetko, čo si želáte! Menej jedu (hlavne mojej obľúbenej komentátorke z ČR, ktorá by mala brať život viac s ľahkosťou), málo starostí, veľa dní s úsmevom na perách, žiadne slzy, lásku, aby ste dosiahli ciele, za ktorými kráčate. 

Ja si v nasledujúcom roku prvý krát odvolím (snáď ten môj hlas pomôže), možno sa naučím piť (no jednoducho mi to nechutí...), snáď sa dostanem na školu, na ktorú chcem ísť, pravdepodobne sa veľa nacestujem a budem Vás otravovať mojimi príspevkami i naďalej. 

Ďakujem všetkým za super-duper rok. 

Love, peace and amazing year Ivanka


20 comments:

  1. Nádherný príspevok.. a ešte krajší Nový rok ti prajem! :)

    ReplyDelete
  2. takéto typy príspevkov mám najradšej :) šťastný nový rok

    ReplyDelete
  3. najkrajší nový rok maj :)

    ReplyDelete
  4. Sorry, ale dat kočke po maturite hned auto - považujem za nezodpovednost rodicov. A este sa pochváli ako prekračuje mimo obec rýchlost - to ti máme zatlieskat? Cintoríny sú plné takých vodičov ako ty!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ivanka uz pisala, ze ma auto, pretoze jej cesta ktora trva autom max. 15 minut, hromadnou dopravou trva takmer hodinu. Co je na tom ze je maturantka?? Vodicak ma, soferovat vie... tak preco by sa nemohla vozit?
      A vy ste nikdy mimo mesta niekde v medzi polami nesli 100 miesto 90?
      Milujem tieto zakomplexovane komentare.

      Delete
    2. Nemyslím si,že tu je niečo zakomplexované. Nemôže si niekto vyjadriť svôj názor?

      Delete
    3. Názor si vyjadri, ale ja hádam, že si nepochopil, anonym. Pochybujem, že to s tým prekračovaním rýchlosti myslela obzvlášť vážne. Väčšina článku je napísaná s dávkou irónie, čo je, si myslím, aj tento prípad, tak nerob paniku a miesto tlieskania si to skús prečítať ešte raz. ;) možno to uvidíš trochu inak.

      Delete
    4. Ja som tiež dostala auto hneď po maturite, jazdila som a jazdím dnes už 7 rokov - nikdy som nikomu neublížila a mala som dve nehody - obe boli, keď do mňa zozadu narazili vodiči, ktorí neubrzdili a dostali šmyk. Tiež mi jazda bez auta trvala vyše hodiny, s ním do 20 min. Bolo to staré auto. Nevidím logiku odsúdiť niekoho za to, že dostane auto po maturite a prečo by to mala byť nezodpovednosť rodičov?

      Delete
    5. Ja mám 16 a mám motorku. No problem.. nevidím nič zlé na tom,že má auto

      Delete
  5. Napišem to čo som hneď po dočítaní prispevku pocítila..... tvoj blog pišeš a prispievaš doň len pre seba a nie pre svojich čitateľov a pozorovateľov.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taktiež tento pocit..

      Delete
    2. To ma mrzí.
      No nemám predstavu, ako si to predstavujete. Čím mám prispievať, čo tu mám písať? Je to môj blog, tak je logické, že ho píšem pre seba, či? Ozaj nemám ani tušenia, čo odo mňa očakávate. Skúste dať návrhy, ja budem len rada. :)

      Delete
    3. Ja navštevem tvoj blog preto, lebo obdivujem tvoj modny štýl, tvoje skvelé kombinácie, nápady a odvahu, ktorá viacerým chýba. Myslím si, že by viaceré slečny a dámy privítali napríkad nejaké typy a rady na kombinácie, ktorých sa nemusia báť.
      Je však pravda, že to pohltí viac času, ktorého máš ako maturantka pomenej. :-)

      Delete
  6. Ja si myslím, že by si mala brať ty s ľahkosťou tie komentáre od komentátorky z Čr, pretože upozorňovaním na to, že ťa jej jedovaté poznámky hnevajú, svedčia len o jednom, že nedisponuješ dostatočnou vyzretosťou... to ja teda do Nového roku poprajem tebe. Lýdia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mňa nehnevajú :) Ale zväčša na ne nereagujem a v podstate sú stále o tom istom, tak som len chcela dať slečne/pani vedieť, že ich registrujem.
      Ďakujem za prianie, možno to za ten rok stihnem :)

      Delete
  7. Ivanka, sledujem každý tvoj jeden príspevok, vždy sa mi páčilo , ako si sa vedela obliecť a zladiť a tajne som si priala, aby to tak išlo viacerým (vrátane mňa, keď sa na seba niekedy pozriem :D
    Želám ti len to najlepšie v 2014 a veľa veľa pozitívneho a pekných zážitkov :-*

    ReplyDelete
  8. Fakt super blog :) aj ty si veľmi krásna
    ( ALUL )

    ReplyDelete
  9. Jsem z CR. O 10let starsi. Dve deti povesene na nohavicich. V satniku mozna nemam ani 76ks... A presto jsem tu rada, mas uzasny dar, odvahu... A predevsim - Tvoje clanky se krasne ctou, neni to stupidni vyjmenovani "a jeste dokoupim to a tamto..." a moc se mi libi, ze se umis zamyslet a nebojis se o tom napsat. Zahorklych komentu se bat nemusis, predpokladam, ze se svym stylem musis umet "neresit" i zavistive pohledy na ulici ;-) hodne stesti do noveho roku a zdarne doklepnutou maturitu!

    ReplyDelete
  10. Krásny muž tvojho života. Blahoželám a prajem všetko dobré. A som zvedavá, na akú VŠ sa chystáš - si všestranná, máš z čoho vyberať. Eva

    ReplyDelete